Jericho Bay Lobster Skiff
Vaata ehitusvideosid paadi valmimisest siin.
Paadi andmed:
Paadi ajalooliseks eripäraks on kergelt nõgus põhjajoon, mis toimib kui omamoodi suur trimmilaba ja hoiab glisseeriva paadi kruisiikiirusel veepinnaga paralleelselt.
Kõrge vööriosa juhib pritsmed eemale ja võimaldab vastulaines üllatavalt kuiva sõitu. Ümar paadikere hoiab aluse allalainet sõites stabiilsena ning väldib äkilisi tõukeid. 30 hj mootor lükkab paati siledal veel ja kahe inimesega pardal edasi maksimaalse kiirusega kuni 23 sõlme.
Vööris asub suur panipaik, kuhu mahub nii paadivarustus (vendrid, otsad, ankur jms) kui ka reisijate poolt kaasavõetud asjad. Paadil on kolm teenindusluugiga kuivkambrit/ujukit (kaks ahtris ja üks vööris).
Elektriseadmetest on paadil ahtis asuv 360-kraadine valge led-tuli pimedal ajal sõitmiseks, elektroonilise anduriga pilsipump, udupasun, tahhomeeter, kaks USB ja kaks 12V sigaretisüütaja tüüpi pistikupesa. Mootori käivituseks on paadil 70Ah meretingimustesse sobilik geelaku.
Paadi kerematerjaliks on kasutatud Põhja-Ameerika punast seedrit ning sisustuses sapeli mahagon täispuitu. Paadikere on väljast kaetud kahekordse (800 g/m2) ja seest ühekordse (600 g/m2) epovaiku uputatud klaasriide kihiga. Pinnaviimistluses on kombineeritud lakki ja teak-õli. Paadil on sapeli puidust täispõrand. Sisekujundus on inspireeritud USA eelmise sajandi keskpaiga kaatrite motiividest.
4-taktiline Suzuki 30 hj mootor (DF30-ATS) on oma võimsusklassis üks kergemaid ja vaiksemaid. 25-liitrine kütusepaak võimaldab mõõdukal sõidukiirusel terve päeva muretult veel veeta. Paadi tippkiirus on 23 sõlme, optimaalne kulgemiskiirus 15 sõlme.
Paadivarustusse kuulub veel: lipuvarras, pootshaak, 3,5 kg bruce/claw tüüpi roostevaba ankur koos 40 m ankruotsaga, kaks 10 m kinnitusotsa, 20 m viskeliin, kompass, kaks riidekattega vendrit, paadi- ja mootorikate transpordiks ning istmepadjad. Paat on saadaval koos uue ja arvele võtmata Tiki paadihaagisega BP750-L.
Paat on valminud 2022. aastal, läbinud veekatsed ja mootor testimise käigus sisse sõidetud (15 sõidutundi).
Kui tunned huvi unikaalse käsitööna valminud puitpaadi ostmise vastu, võta meiega ühendust!
- kere pikkus (LOA): 4,75 m
- kere laius: 1,6 m
- mootor: 30 hj
- kerematerjal: puit
- inimeste arv pardal: kuni 4
- kategooria D
Paadi ajalooliseks eripäraks on kergelt nõgus põhjajoon, mis toimib kui omamoodi suur trimmilaba ja hoiab glisseeriva paadi kruisiikiirusel veepinnaga paralleelselt.
Kõrge vööriosa juhib pritsmed eemale ja võimaldab vastulaines üllatavalt kuiva sõitu. Ümar paadikere hoiab aluse allalainet sõites stabiilsena ning väldib äkilisi tõukeid. 30 hj mootor lükkab paati siledal veel ja kahe inimesega pardal edasi maksimaalse kiirusega kuni 23 sõlme.
Vööris asub suur panipaik, kuhu mahub nii paadivarustus (vendrid, otsad, ankur jms) kui ka reisijate poolt kaasavõetud asjad. Paadil on kolm teenindusluugiga kuivkambrit/ujukit (kaks ahtris ja üks vööris).
Elektriseadmetest on paadil ahtis asuv 360-kraadine valge led-tuli pimedal ajal sõitmiseks, elektroonilise anduriga pilsipump, udupasun, tahhomeeter, kaks USB ja kaks 12V sigaretisüütaja tüüpi pistikupesa. Mootori käivituseks on paadil 70Ah meretingimustesse sobilik geelaku.
Paadi kerematerjaliks on kasutatud Põhja-Ameerika punast seedrit ning sisustuses sapeli mahagon täispuitu. Paadikere on väljast kaetud kahekordse (800 g/m2) ja seest ühekordse (600 g/m2) epovaiku uputatud klaasriide kihiga. Pinnaviimistluses on kombineeritud lakki ja teak-õli. Paadil on sapeli puidust täispõrand. Sisekujundus on inspireeritud USA eelmise sajandi keskpaiga kaatrite motiividest.
4-taktiline Suzuki 30 hj mootor (DF30-ATS) on oma võimsusklassis üks kergemaid ja vaiksemaid. 25-liitrine kütusepaak võimaldab mõõdukal sõidukiirusel terve päeva muretult veel veeta. Paadi tippkiirus on 23 sõlme, optimaalne kulgemiskiirus 15 sõlme.
Paadivarustusse kuulub veel: lipuvarras, pootshaak, 3,5 kg bruce/claw tüüpi roostevaba ankur koos 40 m ankruotsaga, kaks 10 m kinnitusotsa, 20 m viskeliin, kompass, kaks riidekattega vendrit, paadi- ja mootorikate transpordiks ning istmepadjad. Paat on saadaval koos uue ja arvele võtmata Tiki paadihaagisega BP750-L.
Paat on valminud 2022. aastal, läbinud veekatsed ja mootor testimise käigus sisse sõidetud (15 sõidutundi).
Kui tunned huvi unikaalse käsitööna valminud puitpaadi ostmise vastu, võta meiega ühendust!